قوانین و مقررات

کاربر گرامی لطفا موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه های کاربردی فروشگاه به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وبسایت فروشگاه هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح های تشویقی، ویدیو های رسانه تصویری فروشگاه وسایل خدمات ارائه شده توسط فروشگاه به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس ها و خدمات فروشگاه است.

  ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه از سوی کاربر است.
  لازم به ذکر است  شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق های قبلی محسوب می شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول فروشگاه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
در صورتی که در قوانین مندرج، رویه ها و سرویس های فروشگاه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بروزرسانی می شود و شما توافق می کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری به کسی گفته می شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اقدام کند.
همچنین از آنجا که فروشگاه یک وبسایت خرده فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می کند.
تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان 
محصولات ارائه شده در وبسایت کاملا اورجینال و اصلی به فروش می رسند.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس ها و خدمات فروشگاه استفاده می کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می کنید و یا به فروشگاه ایمیل می زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه ها باشد، شما موافقت می کنید که فروشگاه به صورت الکترونیکی ( از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس های الکترونیک) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می کند تنها آدرس ایمیل و تلفن های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ های شرکت از طریق آنها صورت می گیرد.
جهت اطلاع رسانی رویداد ها، خدمات و سرویس های ویژه یا پروموشن ها، امکان دارد فروشگاه برای اعضای وبسایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.
در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل یا پیامک ها نداشته باشند، می توانند عضویت دریافت خبرنامه فروشگاه را در پروفایل خود لغو کنند.

سیاست های رعایت حریم شخصی

فروشگاه به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می کنند.
فروشگاه متعهد می شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن تر و امن تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد.درواقع با استفاده از سایت فروشگاه شما رضایت خود را از این سیاست نشان می دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هریک از خدمات فروشگاه، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدیوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه جزئی از اموال فروشگاه محسوب می شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه محفوظ می دارد.
علاوه بر این، اسکریپت ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هریک از خدمات ایجاد شده توسط فروشگاه و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار فروشگاه است و هرگونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.کاربران مجاز به بهره برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هرگونه استفاده از مشتقات وبسایت فروشگاه و یا هریک از خدمات یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصدتجاری، هرگونه استفاده از داده کاوی، ربات، یا روش های مشابه مانند جمع آوری داده ها و ابزار های استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای فروشگاه محفوظ است. درصورت استفاده از هریک از خدمات فروشگاه، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می پذیرد به عهده کاربران است.
کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می توانند از آدرس های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

-روز کاری به معنی روز شنبه تا پنجشنبه  هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش های ثبت شده در طول روز های کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می شوند.فروشگاه به مشتریان خود در هفت روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش گذاری می دهد.

-کلیه سفارش های ثبت در سایت فروشگاه به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می گیرند.فروشگاه همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خودرا انجام می دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه محفوظ است ویا مشتری می تواند به جای کالای به اتمام رسیده محصول دیگری را جایگزین کند.
-در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری مبلغ پرداخت شده طی 24 تا 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
فروشگاه مجاز است بدون اطلاع قبلی نسب به توقف سفارش گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش های ثبت شده قبل از توقف سفارش گیری، پردازش و ارسال می شود.حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی برای فروشگاه محفوظ است.
-در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالا های موجود در سایت فروشگاه حق بلااثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری برای فروشگاه محفوظ است. فروشگاه در اسرع وقت وجوه دریافتی را به پرداخت شده طی 24 الی48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می نمایند و مشتری با ورود به سایت فروشگاه می پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
-کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنهاست و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد فروشگاه جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می توان از مشتری اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین مشتری ها می توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
-با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان هنگام صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد.
همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل گیرنده ثبت یا انتخاب می کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چراکه تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.
-امکان پرداخت در محل برای سفارش هایی که از طریق باربری ارسال می شوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش ها از طریق پرداخت کارت به کارت اینترنتی تسویه شود.
-از آنجا که فروشگاه یک وبسایت خرده فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، درصورت ثبت این مورد ویا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط فروشگاه بررسی و درصورت تایید، پردازش گردد. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ در غیر این صورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری عودت خواهد شد.
-تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه،کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
-در صورت خرید اعتباری ( استفاده از کد تخفیف ) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
-در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی فروشگاه، سفارش درب اصلی ساختمان ( منتهی به خیابان) تحویل داده می شود.
-لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتری ایجاد نمی کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد.بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالا روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می شود که کاربران کد سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی نسبت به کالا هایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

خسارت در هنگام حمل و نقل

فروشگاه همواره نهایت تلاش خود را می کند تا کلیه سفارش ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هریک از شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای امور پیگیری، خسارت را جبران می کند.
آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش فروشگاه اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه ارسال شود.

نظرات کاربران

هدف از ایجاد بخش نظرات در فروشگاه، اشتراک گذاری تجربه ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می رسد. بدیهی است بخش نظرات فروشگاه با دیگر سایت ها و شبکه های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی شوند و در نتیجه در سایت به نمایش در نمی آیند.
فروشگاه در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده در این قسمت، هیچ گونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی فروشگاه درباره ی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می شود، نظرات را اصل و پایه ی انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.
شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران
-فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفاده ی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
-برای نظر و نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
-نقد کاربران باید شامل قوت ها و ضعف های محصول در استفاده ی عملی و تجربه ی شخصی باشد و مزایا و معیاب به صورت خلاصه و تیتروار در محل تعیین شده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ نمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.
-نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه به طور واقع بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
-با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت های آن ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد؛ نه به صورت مطلق.
-جهت احترام گذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیر ضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
-با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوال کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را در بخش مشاوره مطرح کنید.
-کاربران ارسال کننده نظر موظف اند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تایید نشدن نظر کاربر می شود.
-قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفت وگو (فروم) متفاوت است؛ لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفت وگو دارد، تایید نخواهد شد.
-تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب دارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
-با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک های موجود در آن، نباید لینک سایت های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایت های دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکه های اجتماعی خودداری کند.
-تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول مورد نظر باشند؛ لذا بحث های متفرقه و غیر مرتبط با محصول را مطرح نکنید.
-کاربران می توانند نقد خود به هر بخش از فروشگاه را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هیچ گونه نقدی را درباره ی سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.
-توجه داشته باشند، مسائلی راکه از آن اطمینان ندارید، به هیچ وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره ی محصولات جدا خودداری کنید.
-بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیر مرتبط یا غیر ضروری در این بخش پرهیز کنید.
-لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه ی تایید نظرات کاربران است.

محتوا

فروشگاه نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس های خود می کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت های سازنده محصولات استفاده می کند. لازم به ذکر است فروشگاه تضمین نمی کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط فروشگاه دارای هرگونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
وبسایت فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه های سایت خود و یا لینک های مرده نمی پذیرد. سرویس های سایت آنگونه که هست ارائه می شود و سایت فروشگاه تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می تواند ناشی از عوامل طبیعی، نیروی انسانی، مشکلات اینترنتی، خرابی تجهیزات کامپیوتری، مخابراتی و غیره باشد بر عهده ندارد.
سایت فروشگاه ممکن است دارای سرویس هایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویس های جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروه های خبری، شبکه دوستان و سرویس های دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران ( چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه می شوند. شما توافق می کنید که از این سرویس های جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیام هایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.
#کلیه محتویات سایت فروشگاه شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت فروشگاه تعلق دارد.

طرح تشویقی پیشنهاد شگفت انگیز

طرح تشویقی شگفت انگیز به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و روزانه در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیف هایی بسیار ویژه تر نسبت به فروش های ویژه درج می شود که نام این کالا ها تنها برای ساعت هایی امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر می کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که کالایی در روز قبل از فروش شگفت انگیز به سبد خرید اضافه شود و در هنگام و در پردازش، کالا در طرح شگفت انگیز باشد، قیمت شگفت انگیز اعمال می شود. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید (پروموشن) است، فروشگاه تعهدی در قبال سفارش های تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگی های لازم انجام می شود. همچنین، هزینه ارسال سفارش برای بخش شگفت انگیز به ازای هر سفارش به صورت مجزا و ثابت در نظر گرفته می شود و امکان تغییر ندارد.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
فروشگاه خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.