پرسش های متداول

پرسش های متداول


 

            
 

مراحل خرید

 
 

سوالات عمومی

 
 

 

 

من چگونه محصول را به سبد خرید بیافزایم؟


 

دکمه افزودن به سبد خرید در هر جایی که محصول قابل نمایش است وجود دارد با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید محصول به سبد خرید افزوده می شود. 


چگونه پس از افزودن محصول به سبد خرید مرحله بعدی خرید چیست؟



پس از افزودن محصول یا محصولات به سبد خرید شما می بایست به سبد خرید مراجعه نمایید برای ورود به سبد خرید طبق تصاویر زیر اقدام نمایید.

    


پس از ورود به صفحه سبد خرید چیکار کنم؟



دکمه پس از ورود به صفحه سبد خرید اگر شما کوپن تخفیف دارید در قسمت مربوطه کد کوپن رو وارد کنید و دکمه اعمال تخفیف را کلیک کنید سپس اگر می خواهید با کلیک بر روی تعداد در جلوی هر محصول تعداد محصول را مشخص نمایید که در این صورت پس از مشخص نودن تعداد می بایست بر روی دکمه بروزرسانی سبد کلیک کنید تا سبد خرید شما ذخیره شود سپس بر روی اقدام به پرداخت کلیک کنید تا به مرحله بعدی ارجاع داده شوید.


در صفحه پرداخت چیکار باید کرد؟




در صفحه پرداخت مشخصات فردی شامل آدرس، شماره تماس، نام و نام خانوادگی و سایر اطلاعات را وارد کنید و سپس بر روی نقشه موقعیت دقیق محل تحویل محصول را مشخص نمایید و سپس سیستم به صورت خودکار هزینه حمل و نقل و روش حمل و نقل را مشخص خواهد کرد که در این صورت یک یاز روش های حمل و نقل الوپیک یا تیپاکس خواهد بود و هزنیه آن برای شما مشخص خواهد بود. سپس بعد از بازبینی مجدد اطلاعات توسط شما بر روی دکمه ثبت سفارش کلیک می کنید و سپس وارد درگاه پرداخت شده و هرینه را پرداخت می کنید و پس از برگشت از درگاه پرداخت کد سفارش و کد رهگیری سفارش به ایمیل شما ارسال می شود.


شیوه های پرداخت هزینه چیست؟


در صفحه پرداخت شما به سه روش می توانید هزینه خود را پرداخت کنید:


1- درگاه پرداخت اینترنتی زرین پال


شما با استفاده از این روش می توانید بدون هیچ محدودیتی هزینه را به صورت اینترنتی و از طریق درگاه پرداخت اینترنتی پرداخت نمایید.


2- پرداخت با امتیاز


این گزینه برای شما زمانی فعال می شود که میزان امتیازهای شما در باشگاه مشتریان متناسب با هزینه اعلام شده به صورت امتیاز باشد در آن صورت می توانید به راحتی هزینه را پرداخت نمایید بدیهی است به میزان اعلام شده از امتیازات شما در باشگاه مشتریان کسر می گردد.

3- پرداخت با کیف پول


در صفحه با استفاده از این بخش شما می توانید با مبلغی که در کیف پل خود دارید هزینه را پرداخت نمایید لازم به ذکر است شما حتی می توانید امتیازات باشگاه مشتریان خود را از طریق شارژ کیف پول تبدیل به تومان نمایید.


پس از پرداخت باید چیکار کنم؟


پس از پرداخت می توانید وارد حساب کاربری خود شوید در قسمت سفارشات می توانید ببینید سفارش شما در چه مرحله ای می باشد و همچنین می توانید فاکتور خرید خود را دانلود نمایید و چاپ نمایید البته فاکتور خرید شما در هنگام تحویل به شما ارائه می شود.



 
 

 

 

چگونه می توان در مورد نحوه مصرف مکمل ها اطلاعاتی بدست اورد؟


 

همکاران ما در بخش مشاوره در ساعات اداری از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر بصورت کاملا رایگان آماده پاسخگویی به شما ورزشکاران هستند فقط کافی است با شماره تلفن های تماس موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

 

 

 

مزیت ثبت نام در سایت چیست؟


 

با ثبت نام در سایت مزیت های زیر را خواهید داشت:


  1. مشاهده تمام سفارشات
  2. دانلود و نمایش فاکتور
  3. ویرایش آدرس ها
  4. ارتباط با بخش پشتیبانی
  5. داشتن کیف پول حساب کاربری
  6. عضویت خودکار در باشگاه مشتریان
  7. استفاده از جوایز ویژه باشگاه مشتریان ( بازی و جایزه فعلی )
  8. امکانات حرفه ای باشگاه مشتریان
  9. دریافت امتیاز بابت انواع فعالیت های مختلف در  باشگاه مشتریان 
 

لیست علاقه مندی چیست؟


 

لیست علاقه مندی یکی از امکاناتی است که شما می توانید با افزودن محصول به این لیست دیگر در جستجوی آن محصول در فروشگاه نباشید و محصول در لیست علاقه مندی شما ذخیره می شود و هر بار می توانید محصول را در این بخش یافته و خرید کنید.


 

 

 

تفاوت محصولات ژن استار، فارمامیکس و ویتاپی در چیست؟


 

هیچ یک از محصولات این سه برند از نظر کیفیت با یکدیگر متفاوت نیست چرا که همه آنها از یک خط تولید خارج می شود تفاوت در وزن، طعم و تعداد و بسته بندی ها محوصلات می باشد.

 

 

 

در چه شرایطی می توانم در خواست بازگشت وجه بزنم؟


 

طبق قوانین و دستور وزارت بهداشت هیچ محصول دارویی و غذایی و مکمل ورزشی امکان عودت ندارد.

 

 

 

عضویت در باشگاه مشتریان سایت چه مزیت هایی برای مشتریان دارد؟


 

در باشگاه مشتریان هر مشتری با توجه به فعالیت هایی که متن قوانین آن در بخش مربوطه وجود دارد انجام می دهد کسب امتیاز نماید با توجه به ذخیره شدن این امتیازات شما در نهایت با کسب مقداری امتیاز می توانید محصولات را خرید کنید و همچنین به مراحل بالاتر امتیازی برسید و در نهایت مشمول جوایز ویژه این بخش خواهید شد از امکانات باشگاه مشتریان می توان به موارد زیر توجه کرد:

  • ارتباط با بخش مدیران سایت بصورت چت
  • داشتن پروفایل اختصاصی با انواع امکاناتی نظیر : 

         تصویر پروفایل

 

         چت و دوستی

 

         عضویت و ایجاد گروه

 

         تخصص ها

 

         نمونه کارهای شما

 

         ارسال مطلب

 

         لینک های شبکه های اجتماعی شما

 

 

 

مدیران سایت را چگونه در باشگاه مشتریان تشخیص دهم؟


کاربران مدیر در باشگاه مشتریان تیک آبی تائید حساب کاربری دارند مانند نمونه زیر :

 

 

 

چگونه با شماره موبایل خود ورود / ثبت نام در سایت نمایم؟

 

کاربران قدیمی:


کاربران قدیمی پس از ورود به حساب کاربری می توانند در قسمت جزئیات حساب کاربری شماره موبایل خود را درج نمایند بعد از آن می توانند با شماره موبایل خود وارد حساب کاربری شوند.


کاربران جدید:

 

کاربران جدید می توانند در هنگام ثبت نام در فیلد موبایل / ایمیل، شماره موبایل خود را وارد نمایند پس از آن کد تائید به شماره موبایل شما ارسال می گردد و پس از وارد کردن کد تائیدیه در سایت می تواننددر سایت ثبت نام نمایند لازم به ذکر است رمز عبور نیز حتما می بایست توسط شما وارد شود.


پیامک ثبت نام برای من ارسال نمی شود علت چیست؟


تنها در یک صورت پیامک دریافت نمی کنید شماره موبایل شما در لیست سیاه مخابرات قرار ارد این بدان معناست که شما پیامک های تبلیغاتی را مسدود نموده اید و شماره موبایل شما قادر به دریافت پیامک نیست برای این مورد شما می بایست از طریق ایمیل به جای شماره موبایل برای ثبت نام استفاده نمایید پس از ثبت نام وارد حساب کاربری شوید و شماره موبایل خود را درج کنید و بعد از آن می توانید با شماره موبایل ئارد وب سایت شوید بدیهی است در هنگام ثبت نام می بایست رمز عبور خود را تعیین نمایید.